Monday, January 25, 2010

大家都爱过,谁也不欠谁

你的眼神打动了我的心
第一次见到你,你让我心跳加速
第一次见到你,我想在你心房敲一敲,可是又怕看到另一个他
你的性感嘴唇让我心跳加速
你让我对你一见钟琴
你让我不禁想看着你

This is some disgusting quotes
We must said before let the person drink
Must look at the eyes while u confessing to the person
Haha,its quite fun & it was my idea.
Nxt time shall tell them to make it more mushy...like it ~