Friday, August 6, 2010

想念著你


Luckily the gal sitting beside was sleeping,
cz i'm taking this 3 words in the airplane.
haha
(the photos was a bit ugly cz i'm trying to smile after i cried)
Luckily i never cry a lot coz i wanna be strong
& Miya was crying all the way like she's going to US...haha



***


Thanks for fetching them to the airport.
謝謝你給我最後的吻和擁抱
我們從不向對方說關於出國的事,
因為說了只會讓對方更傷心,
應該要開開心心珍惜我們的每一天。
原來從以前當我對你說出國的事你就每天都想著這個問題,
可是從不跟我說你的傷心感受。

**

那一晚我們已經向對方坦白了一切,
原來我們心裡想的都是一樣,
成長和成熟了許多。
你對我說可能這就是我們的命運,
我們還年輕,應該為自己的將來打拼。
說著說著,停頓了一下。。
我們抱著一起掉眼累淚,
有許多的捨不得。
我會把你記在心裡,
謝謝你讓我有這麼多回憶。

**

上了飛機,
我們就再也不是情侶了。

**
Our 2 & half years relationship ends here
再見了


##

Thanks for the flower my dear.
Baskin Robin together on Wed afternoon.